• (iOS) The Wolf ატყუებს უსასრულო ქულებს

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Wolf ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ The Wolf IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ატყუებს უსასრულო ქულებს ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ The Wolf 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    მისი თამაში მართლაც სახალისოა!! მასში ჯადოქრობაა, შეგიძლია ითამაშო სოლო თუ არა!!!。◕‿◕

    მომხმარებელთა მომსახურება საშინელია, ისინი არ პასუხობენ ელ.წერილს. ძალიან ბევრი დრო და ფული დავდე და ველოდები მარტივ პასუხს. სხვა თამაშებზე, სადაც ძალიან ცოტა დავხარჯე, პასუხს ვიღებ. ასევე ახალი განახლება უბრალოდ საშინელია. უნარები არ არის კარგი. მათ თანამშრომლობა გაართულეს და თქვენ მიიღებთ ნაკლებ მონეტებს, ნაკლებ ძვირფას ქვებს. ნახევარი დროის უნარები ვიყიდე განახლებები არც კი მუშაობს. სერიოზულად სწრაფი თქვენ ანადგურებთ დიდ თამაშს.

    ერთგვარი განმეორებადი... ირგვლივ... მოკალი რაღაცეები... ირგვლივ... მოკალი რაღაცეები... სიუჟეტის სიღრმე საერთოდ არ არის. კარგი გრაფიკა და ყველა, მაგრამ დეინსტალირებულია მოწყენილობის გამო.

    უკეთესი იქნება, თუ გქონდეთ მეტი ვარიანტი იმის შესახებ, თუ რისი გაკეთება გსურთ თამაშში. მაგალითი: ხტუნვა, თქვენ მიერ მოკლული ცხოველის ჭამა, ყეფა და ა.შ

    მე გულწრფელად ვფიქრობ, რომ ეს თამაში არის ძალიან სახალისო გამოცდილება Wolf-ის სიმულატორისთვის, ის ძირითადად მგლის სიმულატორის მსგავსია და რაც თქვენ უნდა გააკეთოთ არის უბრალოდ დაუმეგობრდეთ მათ და ეს თამაში შეიძლება მართლაც სახალისო იყოს

    ყველაზე ცუდი თამაში ასე გვიან არის განახლების ჩამოტვირთვა ცუდი

    იმის გამო, რომ როდესაც მე ვთამაშობ 1 წუთზე მეტხანს, ის გამოდის თავისთავად, შეუძლია ბიჭს, ვინც ეს თამაში შექმნა, ეს ფეხი გამოასწოროს, რადგან ხალხს მოსწონს საკუთარი თავის გამოსვლა, გთხოვთ და იმედია ამას ხედავთ

    მართლაც სახალისო თამაში! შეგიძლიათ ესაუბროთ სხვებს და გყავდეთ მეგობრებიც კი! მაგრამ მოთამაშეები ხშირად თამაშობენ თამაშს და იგნორირებას უკეთებენ ჩატის ფუნქციას.. შეგიძლიათ გააკეთოთ შეტყობინებები ისე, რომ როდესაც ვინმე ჩატში იხილავთ წითელ წრეს ჩატის ღილაკზე :) ასევე... გთხოვთ შეასწოროთ პანტერა ონლაინ.. ეს თამაში ჩემი ბავშვობაა და გამიკვირდა ამ თამაშში ჩატის ფუნქცია აღარ არის.. :(

    გთხოვთ, დაემსგავსოთ ლომს, ლეფორდს და ა.შ. მე შეყვარებული ვარ ამ თამაშზე და მე მიყვარს ეს თამაში სიტყვები არ არის ამ თამაშებისთვის, გააგრძელე დეველოპერი, მაგრამ გთხოვთ, შეასრულეთ ჩემი მოთხოვნა

    ჩვეულებრივი უფასო თამაში, რომელიც შექმნილია თქვენი ფულის წასაღებად. სცენარი საერთოდ არ არის. შეგიძლიათ ნადირობდეთ ქოხში და შეგიძლიათ იბრძოლოთ pvp-ში (და მხოლოდ 4 4-ზე განსხვავებით ვეფხვისგან, მაგალითად, სადაც 8 8-ზე). როდესაც თამაშს იწყებ, როგორც ჩანს, საკმაოდ მარტივია, მაგრამ გარკვეული პერიოდის შემდეგ ნათლად მიხვდები - დეველოპერების გადახდის გარეშე თამაში არ არსებობს (ეს არის მათი მიზანი). თუ მოდიფიკაციას იყენებთ, აკრძალული იქნებით. დასკვნა - საერთო დროის მკვლელი. არ გირჩევ

    ბავშვობაში ვთამაშობდი ამ თამაშს. საზოგადოება კარგად იყო, არც საუკეთესო, არც ყველაზე უარესი. ბევრი ადამიანია უკიდურესად ფლირტი, როცა ეს საბავშვო თამაშია. ''მოდი'' უსარგებლოა და თუ VS-ზე დახარჯავ ფულს, ახლა ის უსარგებლოა. საზოგადოება დაღმართზე წავიდა მას შემდეგ, რაც მათ გაანერვიეს VS. ეს თამაში ნამდვილად მხოლოდ ფულის მოპოვებაა და დღეების მატებასთან ერთად სულ უფრო მოსაწყენი ხდება. მე არ გირჩევ თამაშს, რადგან ეს უბრალოდ დროის კარგვაა და ის აღარ არის სახალისო მას შემდეგ, რაც მიაღწევ უფრო მაღალ დონეს. Შეაკეთე.

    The Wolf Jocuri de rol hzpt

    დიახ, მაგარია, ერთადერთი, რასაც ვფიქრობ, არის ამ თამაშის განახლება უფრო რეალისტურზე, მე არ ვსაუბრობ გრაფიკაზე, არამედ თამაშის მიმდინარეობაზე. მაგალითად, მგელი არის მტაცებელი, რომელიც ძალიან ნათელია და თუ მას შევადარებთ ირემს, ირემი არის მტაცებელი, რომელიც გვაძლევს დასკვნას, რომ ნადირი უნდა გაიქცეს სიცოცხლისთვის, სინამდვილეში ჩვენ ვიცით, რომ ირემი გაიქცევა. მგლისგან, აზრამდე მისასვლელად, აიძულე სუსტი მტაცებელი გიჟი ჯოჯოხეთივით სწრაფად გაიქცეს. 5 ვარსკვლავი თუ დაემატა

    ეს თამაში ჩემს ტელეფონს ღუმელივით ათბობს, გთხოვთ მოაგვაროთ ეს პრობლემა!!! ვერ ვეხები ჩემს ტელეფონს თამაშის დროს და მის შემდეგაც, რადგან ძალიან ცხელა. ასე რომ, ამ დროისთვის, ვერ ვითამაშებ თამაშს, სანამ ეს არ გამოსწორდება. თუ თქვენ არ დაასრულებთ მის გამოსწორებას, მაშინ მე უბრალოდ გადავხედავ სხვაგან და ვაპირებ მოგცეთ დაახლოებით 2 კვირა, თუ არა, დეინსტალაციას გავაკეთებ. გმადლობთ დროისთვის.

    მე ვაფასებ ამას 2 ვარსკვლავით. ადამიანები იწყებენ გატეხვას და მოდიფიკაციის გამოყენებას ახლა თამაში არის არასახალისო და უსამართლო ყველა ძალიან დაბალ დონეზე არის სუპერ ძლიერი ახლა ჰაკებით/მოდიფიკაციით და ახლა ხალხი იპარავს ანგარიშებს ამ საკითხზე, რადგან ეს არის 1 ვარსკვლავი, გთხოვთ, აარიდოთ ხალხს ამის გატეხვა არის SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FORBINE I ვერ ახსნა, თუ როგორ შემაშფოთებელია! სამართლიანად აღარავინ თამაშობს! ბავშვობის თამაში დამიფუჭდა.. მენატრება ძველი დრო..... ახლა წავიდა. ვისურვებ, რომ ეს უკეთესი თამაში გახდეს და თქვენ გამოასწოროთ ეს ყველაფერი

    ვითამაშე იმიტომ, რომ ჩემი შვიდი წლის და ხუთი წლის შვილიშვილის თამაში

    განახლება: თუ არ გადაიხდით, გაცილებით დაბალი დონის მოთამაშეს შეუძლია მოგკლას ერთი დარტყმით. შეგიძლია თვეობით ითამაშო და მოთამაშე, რომელიც ფულს იხდის და რამდენიმე დღე ითამაშებს, ადვილად მოგკლავს. ტაქტიკური თამაში არ არის ის, ვინც ყველაზე მეტს იხდის, ყოველთვის გაიმარჯვებს. გაუმჯობესების ვარიანტი არის ცალკე გადამხდელი მოთამაშეები, რომლებიც არ გადაიხდიან, ასე რომ დაბალანსებულია. ვფიქრობ, თამაშების უმეტესობა ასეთია

    გრაფიკა შესანიშნავია მობილურისთვის. დროდადრო უხეში გრაფიკა, თუ არ გაქვთ სტაბილური კავშირი. თქვენ თამაშობთ მგელს, რომელიც კლავს ცხოველებს, ხანდახან კლავს უფრო ძლიერ ცხოველებს. ავტომატური შეტევა გაიძულებთ ადევნოთ სამიზნე და არ გჭირდებათ ღილაკების დაჭერა. მე არ გირჩევთ რაიმეს ყიდვას ამ აპლიკაციაში. საკმარისი სხვა მიმოხილვები ასე ამბობენ. საბრძოლო კონტროლი 8:10; გრაფიკა 7:10; ნიველირება და პერსონალიზაცია 6:10. ცუდი არ არის, მას აქვს პოტენციალი. ღირს გამოცდა.

    ეს თამაში საოცარია (მაგრამ გთხოვთ შეამციროთ სკინების ფასები, ისინი ძალიან ძვირია)

    მე ამას ვთამაშობ უკვე ორ წელზე მეტი ხნის განმავლობაში და ერთადერთი, რაც მე ვხედავ, რომ მუდმივად პრობლემაა, არის უფრო მაღალი დონის მგლები, რომლებიც დომინირებენ ოთახში და ართულებენ ქვედა დონის მოთამაშეებს. თავდასხმა და ჯანმრთელობაზე უნდა დაიხუროს თავსახური. მე მინახავს გიჟური ჯანმრთელობისა და თავდასხმის დონეები მაღალ 30,000-ზე, რომლებიც დომინირებენ ოთახში, რაც მოთამაშეებს უფრო სუსტს უბიძგებს, ვიდრე ისინი დატოვონ ან ცდილობდნენ დაწინაურდნენ მაღალ დონეზე ნებისმიერი ქულის მისაღებად. ასე არ უნდა იყოს კოოპ თამაში.

    როდის გამოსწორდება ხარვეზები? ყოველთვის ყინავს, მაიძულებს.. რომ აღარაფერი ვთქვათ, ბოლო 3 თვეა, მე ყოველთვის გამოვჩნდები ხაზგარეშე და ასევე ჩემი მეგობრებიც. მე მიყვარს ეს თამაში, მაგრამ თამაში უფრო შრომატევადი ხდება. მთელი აპლიკაციის წაშლა და გადატვირთვაც არ მუშაობდა, უბრალოდ შეასრულეთ.

    მე მიყვარს ეს თამაში, მაგრამ მაქვს იდეა, რომ თქვენ შეგიძლიათ კვლავ შეუერთდეთ თქვენს ძველ პაკეტს

    გასაოცარი თამაშია, უბრალოდ ვისურვებდი, რომ გრაფიკა ცოტა მწარე ყოფილიყო და თუ შეგვეძლო დონის აწევა უფრო ადვილია, მაგრამ მთლიანობაში თამაში გასაოცარია

    ვაა


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :